avatar Ten blog rowerowy prowadzi arusb z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 58590.79 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl 2023r button stats bikestats.pl 2022r button stats bikestats.pl 2021r button stats bikestats.pl 2020r button stats bikestats.pl 2019r button stats bikestats.pl 2018r button stats bikestats.pl 2017r button stats bikestats.pl 2016r button stats bikestats.pl 2015r button stats bikestats.pl 2014r button stats bikestats.pl 2013r button stats bikestats.pl 2012r button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy arusb.bikestats.pl

• Sprzęt Biały rower

Sobotnia jazda

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 1

Były plany na poranną dłuższą jazdę,ale aura nie była zachęcająca i poza tym wpadło trochę obowiązków.Na rower wybrałem się więc dopiero po 14-ej.Przez Osiedle Słoneczne i Grabówkę dotarłem do okolic Cmentarza Komunalnego i obok bunkrów wbiłem się w las w celu dotarcia do rzeki Białki.Fajne ścieżki do jazdy,trochę podjazdów i piachu.
Białka
Białka © arusb
Po przecięciu drogi Cz-wa Kamyk terenem docieram do Łódzkiej i na chwilę do domu wyyjść z psem i zabrać kiełbę na ognisko Częstochowskiego Forum Rowerowego..Chociaż nie mam czasu by zostać na całym ognisku to postanawiam zajrzeć choć na trochę.Ognisko na stałej miejscówce przy drodze pożarowej w okolicach Dębowca.Docieram tam trochę okrężną drogą przez Wypalanki,Hutę Starą,Poczesną i Nową Wieś.Na ognisko wstawiło się 16 "ludziów"
Ognisko CFR
Ognisko CFR © arusb
Po krótkim pobycie żegnam się z towarzystwem i udaję się w kierunku domu.Chociaż dziś niska temperatura to wiosnę czuć w powietrzu.Ptaki mocno już śpiewają, a na drzewach i krzewach rozwijają się pierwsze pąki.
Pierwsze pąki
Pierwsze pąki © arusb
Bardzo jestem zadowolony z dzisiejszego rowerowania.Wreszcie poza miasto i sporo terenu.Przy okazji koejne testy aplikacji.Jechałem przy włączonych jednocześnie Stravie i Navime.Są delikatne rozbieżności we wskazaniach w/w i licznika.Jednakże sądząc po czasie to Strava najwyraźniej nie zapauzowała się na czas ogniska.