avatar Ten blog rowerowy prowadzi arusb z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 58590.79 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl 2023r button stats bikestats.pl 2022r button stats bikestats.pl 2021r button stats bikestats.pl 2020r button stats bikestats.pl 2019r button stats bikestats.pl 2018r button stats bikestats.pl 2017r button stats bikestats.pl 2016r button stats bikestats.pl 2015r button stats bikestats.pl 2014r button stats bikestats.pl 2013r button stats bikestats.pl 2012r button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy arusb.bikestats.pl

• Sprzęt Author Instinct

Do Zawad

Środa, 28 sierpnia 2013 · dodano: 28.08.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj rowerowa środa zamiast tradycyjnego wtorku.Na jazdę prawie ostatnio tradycyjnie wybrałem się z Jackiem.Dla odmiany od kierunków południowych,które to ostatnio dominują w moich rowerowych eskapadach postanowiliśmy udać się "naprotiwpołożnie". Po zakończeniu tego co dla niektórych jest dobrodziejstwem,a dla niektórych utrapieniem,a dla jeszcze innych codziennością czyli pracy przez AK do Reala i przez Czarny Las i Nową Wieś dojechaliśmy do zalewu w Ostrowach.Sekundowa przerwa na zamontowanie oświetlenia i przez Borowe,Władysławów dotarliśmy do Zawad,Z powodu coraz krótszego dnia postanawiamy wracać do Czewki główną drogą przez Miedzno,Łobodno,Kamyk i Białą.Na szczęście ruch o tej porze nie był zbyt intensywny więc bez żadnych przygód dojechaliśmy do Kiedrzyna.Stąd przez Narcyzową i "korytarz północny" jazda w świetle lightstera przez Lasek Aniołowski do wodopoju przy Promenadzie.Po krotkim odpoczynku jazda do domu.Dziś super mi się jechało.Może to trzy dni o od "zejścia z gór" musiało upłynąć ;-)