avatar Ten blog rowerowy prowadzi arusb z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 58590.79 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.55 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl 2023r button stats bikestats.pl 2022r button stats bikestats.pl 2021r button stats bikestats.pl 2020r button stats bikestats.pl 2019r button stats bikestats.pl 2018r button stats bikestats.pl 2017r button stats bikestats.pl 2016r button stats bikestats.pl 2015r button stats bikestats.pl 2014r button stats bikestats.pl 2013r button stats bikestats.pl 2012r button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy arusb.bikestats.pl

• Sprzęt Author Instinct

Szczyrk-Salmopol (Biały Krzyż)

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 2

Dziś w planie podjazd na przełęcz Salmopolską i w zależności od tego jak będzie się kręciło zjazd do Wisły i podjazd w drugą stronę lub też zjazd z Salmopolu do Szczyrku.Życie pokazało że w grę wszedł drugi wariant.I tutaj miejsce na małą dygresję.Okazuje się że jazda po górach to zupełnie inna bajka(zresztą nie spodziewałem się niczego innego)Moja masa na Jurajskich podjazdach nie jest z uwagi na ich długość wielkim problemem to w prawdziwych górach robi różnicę.Trzeba do przyszłej wiosny zrzucić z siebie z 25kg to wjeżdżać będzie łatwiej.Udało się Salmopol zaliczyć ale niestety nie na raz( 3 odpoczynki po drodze) Noga bardzo kiepsko podawała i nie odważyłem się zjeżdżać do Wisły bo powrotny podjazd byłby chyba z rowerem na plecach ;-) Po zjeździe do Szczyrku ponowna jazda wzdłuż Żylicy i podjazd do Orlego Gniazda, który był dziś dla mnie jak Merane.To nie był mój dzień, ale ja tu jeszcze wrócę...
Podjazd na Salmopol © arusb

Author na Przełęczy Salmopolskiej © arusb
Kategoria 30-60km, Samotnie

poisonek
| 17:57 piątek, 13 września 2013 | linkuj Nie wie co to jazda ten, co gór nie zaznał... :) Tam pokonuje się swoje słabości. Jedna z moich ulubionych sentencji to: "Rower jest pojazdem napędzanym siłą mięśni. Rower jadący pod górę jest pojazdem napędzanym siłą woli..." Ostatnie zdanie w Twoim wpisie świadczy, że tą wolę masz mocną :) Pozdrawiam.
stin14
| 22:07 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Góry to jest to co tygryski lubią najbardziej. Na drugiej fotce rowerek tam gdzie być powinien :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepo